Od czasów przemian ustrojowych jakie zaszły w naszym kraju utworzonych zostało wiele przedsiębiorstw różnych segmentów. Niezależnie jednak od dziedziny w jakiej specjalizuje się przedsiębiorstwo wdraża ono pewną strategię marketingową. Niestety wielu domorosłych właścicieli przedsiębiorstw uważa, że najłatwiej jest sprzedać swoje towary sprzedając je z podtekstem seksualnym.
Oczywiście taki marketing przynosi skutek, często pozytywny, ale tylko wtedy gdy kierowany jest do tego segmentu rynku w którym rządzą mężczyźni. Luksusowe marki jednak nie pozwalają sobie na zwykłą seksualną wulgarność. Zwłaszcza przy okazji targów i pokazów zatrudnione zostają fordanserki. Młode, piękne i bez wątpienia atrakcyjne dziewczyny, które oprócz walorów estetycznych są mądre i wspierają klienta w wyborze towaru. Fordanserki to nie zwykłe hostessy, które mają za zadanie jedynie się uśmiechać i proponować produkt. Muszą one wykazać się wiedzą fachową na temat oferowanego i promowanego produktu, co więcej wiedzę tę muszą przekazać z odpowiednim wdziękiem.